BOGHOLDER

Elsker du at bogføre, administrere løn, lave kontrol og afstemning af økonomien, lege i Navision, indberette til Skat og mange flere økonomi i samarbejde med vores team, så mangler vi en bogholder fra 1. august 2021. 

Du

  • er aktiv i kirkelivet og har kendskab til vores brede kirkelige bagland.
  • har en positiv indstilling, og elsker at opbygge gode relationer til dine kolleger og Mission Afrikas mange venner og donorer
  • fungerer stærkt i et team: du er ydmyg, sulten og socialt begavet
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø med mange forandringer og frivillige
  • har superbrugerkompetencer indenfor økonomiværktøjer: Excel, Navision og database
  • arbejder selvstændigt, analytisk, meget struktureret, resultatorienteret og kvalitetsbevidst
  • er til stede på kontoret i Højbjerg i Århus syd

Beskrivelse af stillingen og konkrete arbejdsopgaver:

Primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring af kreditorfaktura og betaling af disse i banken.
  • Lønadministration herunder: Indberetning og afstemning af løn, Indberetning af fravær; Ferie, kompensationsdage, Sygedage, Barsel og refusion.
  • Kontrol og afstemningsopgaver.
  • Navision, ændring og opsætning af Kontoplan.
  • Håndtering og bogføring af overførsler til udlandet.
  • Indberetninger til Skat
  • Momsafregning og afstemning

Sekundære arbejdsopgaver:

  • Håndtering og registrering af gaver i Vennedatabasen: Herunder, Fører vennerne ajour, projektstyring, gavebrevs- og fastbrevsregistrering. Bogføring i Vennedatabasen og Navision herunder afstemning.
  • Posthåndtering, telefonpasning efter behov.gsbutikker, Kreditorer og bankforbindelser

Du lander i en sprudlende organisation

– med en sund økonomi, hvor nærhed og kvalitet er en naturlig del af hverdagen. Vi værdsætter relationen til vore donorer højt.
Mission Afrika er en spændende arbejdsplads, hvor vi sætter pris på hinanden og har det sjovt i et sundt, kristent arbejdsmiljø. Vi forventer du sætter dig selv i spil og kan trives i en organisation, hvor vi er ambitiøse, tænker skævt og arbejder sammen på kryds og tværs, for at skabe de bedste løsninger.

Uddannelse, arbejdstid og løn

Du har en relevant faglig uddannelse og kurser indenfor økonomi. Stillingen er 25 timer. Løn efter kvalifikationer og FTFs lønkort.

Ansøgningsproces

Send dit CV og ansøgning med referencer, som vi vil kontakte for uddybning.
Vi garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden du har givet dit samtykke.
Samtaler når ny leder af fundraising og økonomi er startet. Opstart 1. august.

Kontaktperson

Send din ansøgning til generalsekretær Henrik Engelbrekt Refshauge, , der også kan kontaktes på telefon 2339 5542 for uddybende oplysninger.

Del denne artikel