Ledelsesteam

Mission har altid været min passion: Flere må høre det befriende budskab om Jesus. Kun i hans kærlighed er vi som mennesker sat virkelig fri til at leve og tjene andre

Genbrug og de mange frivillige er et afgørende grundlag for Mission Afrikas arbejde. Jeg brænder for, at de frivillige trives ud i butikkerne, og at vi får sendt mange midler afsted til gode projekter ude i verden.

Fundraising- og økonomiteam

Jeg er glad for at arbejde i en organisation, hvor hver enkel telefonsamtale, mail og møde er med til at danne grundlag for, at mennesker i Afrika kan høre evangeliet om Jesus.

Kommunikationsteam

Jeg føler mig privilegeret over, at jeg hos Mission Afrika kan bruge mit arbejdsliv på at afspejle Guds kærlighed ind i en verden præget af ulighed. 

Jeg brænder for at åbne vinduer til verden, så mennesker får lyst til og mulighed for at investere i noget større end sig selv.

Jeg glæder mig over at være en del af en organisation, som samarbejder med kristne kirker i Vestafrika. Selv om vores livsvilkår er meget forskellige, har vi så meget at lære af hinanden.

Jeg brænder for at se Guds lys trænge ind i hver en afkrog af kloden og hvert et menneskehjerte. Og tænk at jeg i mit arbejdsliv, kan være en del af en organisation der møder mennesker med evangeliet i ord og handling – det er jeg rigtig glad for!

Jeg brænder for at udbrede kendskabet til Mission Afrikas internationale arbejde, og håber at se flere unge der tager del i Guds mission, rejser ud, og oplever at blive ændret for livet i mødet med mennesker, kultur og tro.

Guds mission er SÅ vigtig, og jeg føler mig så velsignet, at jeg får lov til at arbejde med at udvikle og udruste unge til at gå og være i Mission.

Genbrugsteam

Genbrug og de mange frivillige er et afgørende grundlag for Mission Afrikas arbejde. Jeg brænder for, at de frivillige trives ud i butikkerne, og at vi får sendt mange midler afsted til gode projekter ude i verden.

”Jeg elsker, at vi kan være med til at støtte, opmuntre, udvikle, udveksle og selv lære lige der hvor vestens overflod bliver til gavn for verdens mest udsatte.”

Internationalt team

“Jeg er optaget af mission, fordi jeg gerne vil bidrage til at mennesker lærer Gud at kende – både i Danmark og ude i verdenen omkring mig. Her hos Mission Afrika skal jeg arbejde med mange forskellige missionsrelaterede opgaver, lige fra samarbejde med Mission Afrikas partnere og rekruttering af nye volontører til handleplaner og opfølgning på projektgrupper.”

”I Mission Afrika får jeg lov til at arbejde med den grænseløse mission og for at mennesker må opleve at de har værdi.”

Udsendte

Jeg brænder for at dele evangeliet med folk som ellers ikke har mange muligheder for at høre om hvad Jesus har gjort for dem.