Mission Afrika søger bogholder

Er du knivskarp på bogholderi, og har du lyst til at være en del af et dynamisk arbejdsmiljø med kort vej fra idé til beslutning? Så er stillingen som bogholder i Mission Afrika måske noget for dig 

Om økonomi- og administrationsteamet

Du bliver en del af vores team for Økonomi og Administration, hvor du bliver involveret i mange af teamets opgaver. Dit primære fokus vil være på bogholderi, men du skal gerne kunne byde ind på mange af de andre opgaver der ligger i afdelingen, da vi som team løfter i flok. 

Dine opgaver og ansvarsområder 

  • Kreditorstyring 
  • Løn 
  • Afstemninger 
  • Genbrugsbutiksregnskaber 
  • Hjælpe med måneds-/årsafslutning 
  • Ad hoc 

 Vores ønsker til dig 

  • Du er knivskarp på bogholderi 
  • Du arbejder proaktivt og overholder deadlines 
  • Du elsker at arbejde med IT – også det nyeste 
  • Dine IT-kompetencer omfatter Business Central/NAV/Navision, Excel og Dataløn
  • Du arbejder godt med frihed under ansvar
  • Du er struktureret i forhold til din tid og dine opgaver 
  • Det er naturligt for dig at danne relationer til kollegaer såvel som donorer og frivillige. 
  • Du er serviceminded og giver naturligt en hånd med, når der kræves en ekstra indsats  

 Vi tilbyder 

  • Et spændende job i en missionsorganisation med fokus på Vestafrika og SAT-7. 
  • En afdeling i stor udvikling med stort ansvarsområde i et uformelt arbejdsmiljø. 
  • Daglige udfordringer med nationale og internationale samarbejdspartnere. 
  • Stillingen er i udgangspunktet fuldtid.
  • Løn efter kvalifikationer. 

Tiltrædelse
1/12 2023 eller efter aftale. 

Arbejdssted: Mission Afrikas hovedkontor, Viaduktvej 5A, 8260 Viby. 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til økonomichef Stig Lilleøre, tlf. 2917 6611. 

Ansøgning: Frist d. 20. oktober kl. 12.  Send din ansøgning til økonomichef Stig Lilleøre, . Ansøgningen bør indeholde CV, dokumentation for relevant uddannelse og evt. udtalelser. 1. samtale d. 24. oktober og 2. samtale d. 31. oktober. 

Loading...