Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:

Partnerkoordinator til international missionsorganisation

Vi fandt ikke en fransktalende supermand/kvinde i første forsøg, så nu prøver vi igen. Og denne gang har vi besluttet os for også at lukke folk ind, der ikke taler flydende fransk, men som har lyst til at lære det :-)

Partnerkoordinator til international missionsorganisation

Har du lyst til at bringe dine evner og erfaringer i spil i en international missionsorganisation? Brænder du for at gøre en forskel for mennesker i nogle af verdens allerfattigste lande? Kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk samarbejde mellem internationale partnere, danske medarbejdere og frivillige?

Mission Afrika søger en partnerkoordinator til en nyoprettet stilling med ansættelsesstart den 1. december 2017 eller snarest muligt.

Sammen med vores to øvrige partnerkoordinatorer vil du få ansvaret for vores daglige samarbejde med partnere i Nigeria, Cameroun, Den Centralafrikanske Republik, Sierra Leone, Mali og Mellemøsten/Nordafrika. Arbejdet indbefatter blandt andet projektbeskrivelser, ansøgninger, opfølgning, evaluering og økonomistyring.

Det er en værdi for Mission Afrika at involvere danske frivillige i vores internationale arbejde, og du vil derfor komme til at arbejde tæt sammen med frivillige om projekter, grupperejser og udsendelse af medarbejdere og volontører.

Vi lægger vægt på:

  • Du kan identificere dig med Mission Afrikas værdier og visioner.
  • Du har en vis erfaring med internationalt arbejde og projektstyring.
  • Du kan kommunikere på engelsk i både skrift og tale – og du er villig til at lære fransk, hvis du ikke allerede kan det.
  • Du har lyst til at have et særligt fokus på områderne kristen-muslimske relationer og teologisk uddannelse.
  • Du er god til at kommunikere dine oplevelser og indtryk videre.
  • Du er god til at samarbejde – både med partnere i udlandet og med kollegaer og frivillige i Danmark.
  • Du har mulighed for at være på rejse 6-8 uger om året.

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer inden for Mission Afrikas lønregulativ – dertil pension og sundhedsforsikring.
  • Spændende og meningsfulde opgaver, som du kommer til at udføre i et dynamisk og givende samarbejde mellem partnere, kollegaer og frivillige.
  • Arbejdsplads på Mission Afrikas kontor i Aarhus.


Ansøgning:

Send din ansøgning og et CV til ma@missionafrika.dk senest den 29. oktober 2017. Sammen med ansøgningen bedes du vedlægge et skriftligt oplæg på 1-2 sider, hvori du gør rede for:

  • Dine tanker om, hvordan et godt samarbejde mellem Mission Afrika, internationale partnere og danske frivillige i dag kan folde sig ud på en positiv og konstruktiv måde.
  • Dine forestillinger om, hvordan du kan styrke Mission Afrikas arbejde med kristen-muslimske relationer både i forhold til vores partnere og i forhold til den danske virkelighed.

Vi forventer at afholde samtaler i Aarhus den 6. november 2017.

Hvis du har opklarende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til generalsekretær Peter Fischer-Nielsen på tlf. 8672 5050 / 2488 1339. Der vil i forbindelse med ansættelsessamtalerne blive anvendt forskellige tests.

Mission Afrika er en mere end 100 år gammel folkekirkelig missionsorganisation, der samarbejder med partnere primært i Afrika om projekter inden for bl.a. kirke og forkyndelse, skole og uddannelse, sundhed og nødhjælp. Læs mere om Mission Afrika på vores hjemmeside: www.missionafrika.dk.