fbpx
Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighedNæste indlæg: Forrige indlæg:

Vi er på jagt efter en ny sekretær - er det dig?

Har du erfaring med administration, og kan du holde overblik, når det spidser til? Så er stillingen som Mission Afrikas nye sekretær måske noget for dig.

Vi er på jagt efter en ny sekretær - er det dig?

Vores nuværende sekretær har fået nye opgaver i organisationen.

Derfor har vi hurtigst muligt brug for en ny sekretær. Jobbet er en fuldtidsstilling med fast arbejdsplads på kontoret i Højbjerg ved Aarhus alle ugens dage i kontorets åbningstid. Du indgår i ledelses- og økonomiteamet og refererer til generalsekretæren.

Om Mission Afrika:

Mission Afrika er en folkekirkelig organisation med 21 ansatte i Danmark og i udlandet. Vi har siden 1911 været engageret i mission, kirkeligt arbejde, nødhjælp og udvikling i Afrika og arbejder lige nu sammen med partnere i Nigeria, Sierra Leone, Cameroun, Den Centralafrikanske Republik, Mali og Cypern.

Funktioner:

Pasning af telefon, post og vores hoved-mailadresse
Indkøb til kontoret og genbrugsbutikker
Fakturering
Kontakt til Mission Afrikas netværk (frivillige, givere, genbrugsbutikker, kredse m.m.)
Praktisk koordinering af års- og repræsentantskabsmøde og andre netværksarrangementer
Arkivering og opdatering af medlemskartotek
Løbende oprydning og køkkenansvar
Diverse administrative og ad hoc opgaver

Klik her for at læse en udførlig stillingsbeskrivelse.

Din baggrund:

Du har gerne en vis erfaring fra lignende stillinger
Du er erfaren it-bruger og har erfaring med Microsoft Office (særligt Excel, Word, Acces og Outlook).
Du er god til at formulere dig skriftligt
Da vi arbejder internationalt, er det en fordel – men ikke et krav – at du har visse sprogkundskaber

Har du kendskab til Office 365 og Vennedatabasen, er det en fordel

Dig som person:

Du er imødekommende og servicemindet
Du er fleksibel, samarbejdsvillig og en teamworker
Du er klar til at yde en ekstra indsats i travle perioder
Du kan arbejde positivt med på Mission Afrikas tros- og værdigrundlag

Vi tilbyder:

Et spændende job i en værdibaseret organisation – Fast løn med pension og sundhedsforsikring – Mulighed for løbende kurser og faglig opgradering

Sådan søger du:

Send din ansøgning til Mission Afrikas sekretariat på ma@missionafrika.dk senest den 20. maj 2016 kl. 12.

Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for relevant uddannelse og udtalelser eller oplysninger om referencepersoner. Samtaler bliver afholdt den 27. maj 2016 i Aarhus. Ansættelsesstart: 1. juni 2016 eller snarest derefter.

Der kan i forbindelse med samtalen blive anvendt forskellige tests.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte generalsekretær Peter Fischer-Nielsen (bortrejst indtil 11. maj).

Peter Fischer-Nielsen
Tidl. generalsekretær

Eller Torben Hesselbjerg:

Torben Hesselbjerg
Økonomi- og administrationsleder

”Ved at holde styr på økonomien kan jeg bidrage til, at Mission Afrika kan hjælpe mennesker i nød.”